8-10 października 2010 roku – ta data przejdzie do historii polskich rajdów z racji odbycia się kolejnego Rajdu Dolnośląskiego, w którym zmierzyli się zarówno kierowcy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, jak i Rajdowego Pucharu Polski. Na starcie pojawiły 42 załogi, ale 3 z nich nie ukończyły rajdu. Nic dziwnego – choć to zakończenie sezonu, wymogi asfaltowej trasy w jesiennej aurze nie każdemu pozwalają dotrzeć na metę. Kłodzko, Spalona, Dębowina, Kolonia Gaj – te lokalizacje są doskonale znane miłośnikom kultowego Rajdu Dolnośląskiego. W 2010 roku organizatorzy zadbali o atrakcje i ciekawą trasę, podtrzymując interesujący format zawodów.
Na podium 20. Rajdu Dolnośląskiego zobaczyliśmy 3 świetnych kierowców – każdy z nich miał już wcześniej na koncie conajmniej jedno zwycięstwo w tych elitarnych zawodach. Mowa oczywiście o Bryanie Bouffierze, Kajetanie Kajetanowiczu i Leszku Kuzaju. Ich pilotami w 2010 roku byli odpowiednio: Xavier Panseri, Jarosław Baran oraz Jakub Berger.
Na ostateczne zwycięstwo francuskiego teamu wpłynęło świetne przygotowanie techniczne, m.in. odpowiednie serwisy w samochodach przed konkretnymi odcinkami specjalnymi. Wysoki poziom konkurencji mobilizująco wpłynął na wszystkich zawodników. Sezon 2010 miał godne zakończenie, a pomimo, że mistrz Polski był już znany przed rozpoczęciem rajdu, nikt nie zdejmował nogi z gazu. W niektórych fragmentach prędkość pojazdów zbliżała się do poziomu wyścigowego, a przecież mówimy o klasycznych rajdach.
Miejsca od 4 do 10 zajęli zaś kolejno: Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski, Maciej Rzeźnik i Przemysław Mazur, Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek, Łukasz Markowski i Maciej Machela, Sławomir Jarek i Łukasz Lachtera, Jan Chmielewski i Robert Hundla oraz Robert Kujawski i Rafał Rzemień.
• 20. Rajd Dolnośląski został zorganizowany w październiku 2010 roku,
• Po drugie zwycięstwo w karierze w Rajdzie Dolnośląskim sięgnęli Francuzi Bryan Bouffier i Xavier Panseri,
• Najlepsze samochody w klasyfikacji generalnej zawodów: Peugeot 207 S2000, Subaru Impreza TMR 10, Skoda Fabia S2000, Citroen C2 R2 Max, BMW M3 E36, Renault Clio R3.